Trending: Anna University 8th Sem Results April 2014 May/June 2014 Time Table/ Internal Marks Calculate CGPA Online SSLC Results 2014 12th Result 2014

Test Footer 1

Friday, November 30, 2012

ANNA UNIVERSITY DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION RESULTS GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM RESULTS

Latest: TNEA 2014 Engineering Application Status, Counselling Date, Rank List

ANNA UNIVERSITY ANNOUNCED THE RESULT FOR THE DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM. THE CANDIDATES WHO APPEARED FOR THE EXAM CAN CHECK THEIR RESULT PERFORMANCES. THEY NEED TO ENTER THEIR REGISTER NUMBER IN THE FOLLOWING LINK ADDRESSES.
ANNA UNIVERSITY DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM RESULTS
FOR ANNA UNIVERSITY DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM RESULTS 

Anna University Distance Education August 2012 Revaluation Results of UG/PG Examinations(Grade System)
   



Anna University Distance Education August 2012 Revaluation Results of UG/PG Examinations(Mark System)   

GET ANNA UNIVERSITY MAY/JUNE REVALUATION/REVIEW 2012 2ND,4TH,6TH SEM RESULTS CLICK HERE


TAGS: ANNA UNIVERSITY DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM RESULTS, RESULTS OF ANNA UNIVERSITY DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM , ANNA UNIVERSITY DISTANCE EDUCATION AUGUST 2012 REVALUATION GRADE SYSTEM/MARK SYSTEM RESULTS

No comments:

Post a Comment

Any doubt ??? Just throw it Here...